Fellow Friends

Saturday, December 3, 2011

Miss You Awak

Assalamualaikum and hai peeps.

Apa khabar bloggers sekalian? Korang chat tak. Kalau chat alhamdulillah. Bersyukur pada Allah swt kerana panjangkan umo aku hingga ke hari ini.

Peeps,
Korang taw tak, aku ni sebenarnya tengah berperang ngan perasaan sendiri. Ya Allah peritnya wehh. Takpa watlex dah. Jangan berasa simpati or kesian dekat aku. Teruskan membaca aku punya entry. Tu pun kalau korang berminat nak taw cerita selanjutnya la. Okay takde skrip ye. Ni kisah betul punya. Bukan fake sesape pun.

6 hari tu lama tak bagi korang? Tambah lagi sehari jadilah seminggu kan. Okay tak kisah sangatlah pasal hari itu. Yeke tak kisah? Sebenarnya kena la ambil kisah jap. Nak taw tak apa kaitan hari tu ngan aku? Ok sini aku gtaw korang. Actually dah hampir 6 hari aku takde texting, calling or facebooking ngan sayang aku. Tak penah lama camni tak contact dia. Naik risau aku ngan dia. Wat relax? memang tak dapat la. Dia dok jauh ngan aku taw tak. Tak taw la kalau korang tak kisah tak contact your boyfie lama-2.

Aku tertanya-2 dia rindu aku tak? Dia ingat dekat aku tak? Dia ok ke tak tanpa aku? aku tersangatlah rindu dia, aku selalu ingat dia, dan aku tak ok tanpa dia. Tapi aku percaya kalau dia mampu lalui 6 hari tanpa aku, hari-2 seterusnya dia akan lebih indah tanpa aku. sorry aku jiwang jap sorang-2. Satu text kepada aku pun buat akan ok. Just tell me he is busy, sorry can't text you. I miss you so much baby. dan aku terperasan sorang-2 lagi. kalaulah dia taw kan. Takpa, percayalah kalau dia tak text lama. Aku masih tetap his gurlfie. Masih sama macam yang dia kenal. Still love and miss him. Sikit je tu. Don't worry coz I am okay when i think about you.

- I will try to be strong for you, not to cry anymore, no longer your childish baby, smile always and if one days you don't need me anymore. Just let me know coz I am not going to torture you to be with me. I will let you go of mine to be with someone you love. Believe me that everyday I love you and will always love you. If not as boyfie then as friend -

Smile, kerana ianya tak penah pudar untuk kamu sayang. iloveyou.

No comments:

Post a Comment

..