Fellow Friends

Tuesday, July 19, 2011

Err..Err Rindu musyuk saya

Tiba-tiba je aku rindu dekat budak musyuk aku, alahaii dah lama tak jumpa dia, nak dekat sebulan dah ni. Esok birthday musyuk aku. Happy 18th birthday SAYANG. Sayang kau sangat sangat. Takkan ada orang lain yang mampu ganti tempat dia dalam hati aku. Jyeahh! Betul la bab dia sorang je yang taw aku ni macam mana. Even kita orang punya taste pun sama. Lately ni je dia agak busy n susah nak faham dia. Tapi dia tak kesah pun bab dia dah taw sangat aku ni perangai macam mana. Disebabkan terlalu dimanjakan la aku jadi macam ni. Serius cakap dia tak pernah marah aku. Walaupun dah couple nak dekat 3 bulan tapi setakat ni kami tak pernah gaduh lagi la. Dia pandai kawal keadaan n bila kami tak sesuai untuk mesej dia akan bagi aku cool dulu. ok lahh dah taktaw nak typing apa lagi. Nanti aku typing lagi k. ^_^

No comments:

Post a Comment

..