Fellow Friends

Tuesday, October 4, 2011

CRUEL

Masih berlagak selamba walau hati sedang berduka? Ingin mengatakan aku kejam? Katalah. Ternyata aku kejam pada semua dan diri sendiri. Aku tidak pandai membuat keputusan. Aku tidak tahu menilai. Aku tidak tahu memilih. Dan aku tidak cekal. Berbekalkan kesabaran yang senipis kulit bawang aku pertaruhkan apalah yang mampu aku lakukan. Katakan akulah punca semuanya terjadi. Ya, sepuluh jari ku susun demi momohon ampun dan maaf dari kalian yang aku sakiti. Aku masih belum matang dalam membuat keputusan wahai teman. Aku telah cuba sedaya upaya melakukan yang terbaik dan aku GAGAL sama sekali. Kecekalan aku terhapus. Aku tak kuat. Kekuatan aku dah hilang. Perlukah aku teruskan berlagak selamba? Walau hakikat aku dah kalah sebelum semuanya berakhir. Aku nak buat apa lagi hah? Teruskan melangkah walau langkahku sumbang? Bangun dan teruskan perjuangan? Kalau lah aku mampu sudah lama aku berbuat begitu. Maafkan ku irama yang aku mulakan sumbang, lidahku kelu, langkahku tidak sesempurna dulu. Aku ingin menamatkan perjuangan yang entah bila akan selesai tapi aku tak mampu. Aku yang memulakan dan seharusnya akulah yang mengakhiri semuanya sebelum keadaan berlarutan dan menjadi lebih teruk. I BACK OFF ;(

p/s : if im crying hard here, who mind to care? JANGAN BERKORBAN UNTUK AKU !!

No comments:

Post a Comment

..