Fellow Friends

Monday, November 7, 2011

Speechless

Assalamualaikum peeps,

Telah hilang ketabahan yang cuba aku kekalkan. Tolonglah hentikan penyeksaan begini. Tolonglah hargai sikit. Aku text pun kau macam tak ada perasaan je. Okay aku tak marah tapi faham sikitlah. Ohh fikir hati kau dulu? Okay dah. Aku dah cuba jaga bahasa aku. At last aku yang mengalah. Fine tak jadi masalah bagi aku bab mengalah tu.

TAPI...

Lepas tu kau terus senyap tak cakap apa-apa. Eh bagus sangatlah. Macam tu cara kau berterima kasih di atas kesabaran aku? Bagus sangat-sangat wehh. Aku pun tak terkata apa. Btw terima kasih sebab pupuk kesabaran aku. Walaupun aku terasa ada la sikit nak temper kau. Sikit je tak banyak. Tapi aku buat relax je. Yelah kan kau mana ada perasaan. Lagak mengalahkan patung. Kiranya patung la tu.

Relax bhaii. Kau tak la hebat mana nak gugat kesabaran aku. Lupa ke? Allah ada. Dugaan allah lagi hebat dari kau kan? Aku ni je cepat sangat melatah. Apa untungnya aku buat macam ni entah. Kau tak tergugat apa-apa pun. Aku je yang lebih-lebih. Teruk memikirkan perkara yang tak berapa nak cerdik ni. Serius cakap, aku dah malas dan semakin malas dengan kau. Kau tu siapa? *ignore it. Tak ada pentingnya pun. Buatlah aku makin annoying dekat kau ye. Terima kasihlah =='

Have a nice days.

No comments:

Post a Comment

..