Fellow Friends

Friday, December 16, 2011

I'll never forget these words.

assalamualakum and hai peeps.

Helo korang korang sekalian. Chat ke tak? Kalau chat bagus la. Auni pun alhamdulillah berada dalam keadaan yang chat.

Kayy semalam dah pagi baru balik umah. Petang keluar malam baru balik? Bukan stay up ke menda pun. Auni p kedah ngan family ziarah tok auni (sebelah abah) yang sakit and been admitted to ward. Jauh taw kedah tu, naik lenguh kaki dalam keta. Tapi macam tak ok lak pegi kejap je. Ishh ada sebab laa. Abah keja, pastu auni pun next week nak masuk poli dah. So takleh dok lelama la. Tu yang agak letih.

Kayy back to topic, yang sedang n akan auni taipkan. Tetiba auni terbaca pic yang ada Quotes auni dapat from Mr.Googles kita la. Apa lagi kan. Kat bawah ni ada la Info2 dia yang dirangkumkan di bawah big titles 'I'll never forget these words'.

  • There's no one I rather be than you
  • I'll never hurt you
  • You're the most important person in my life
  • You mean the world to me
  • Call me any time and I'll be here with you
  • I'll care about you forever
  • You complete me
  • You make me smile
  • You know me better than anyone else in these world
  • Sweet dreams
  • I wish you were here with me right now
  • I would be lost without you
  • I trust you
  • Be with me
  • I need you
  • I miss you
  • I want to be with you for the rest of my life
  • I love you
  • I'll protect you
  • I promise I will go slow with you
Dan akhirnya semuanya akan jadi camni..



MY HEART WAS TAKEN BY YOU, BROKEN BY YOU AND NOW IT'S IN PIECES BECAUSE OF YOU

See, tak adanya happy ending certain relationship. Ada yang kecundang so jangan mimpi la smua nak happy ending ja. Kena berhati-hati gak, bukan apa takot kecewa ja. Bukan prejudis ye. Just take care of your heart (:

No comments:

Post a Comment

..