Fellow Friends

Monday, December 12, 2011

Third Days

Assalamualaikum and hai peeps.

Apa khabar readers sekalian? korang chat ke tak? Aku chat je kat sini. Alhamdulillah aku masih dikurniakan kesihatan sehingga ke harini. Masih bernyawa dan bernafas untuk menaip di sini.

Readers,

Harini dah hari ketiga, Ya aku masih terkial-kial lagi menyesuaikan diri dalam keadaan yang serba kekurangan ini. Hari ketiga apa? Untuk mengetahui cerita yang sebelumnya sila baca post yang sebelum ini. Segalanya tertulis di situ. Tidak berguna aku mengulang cita yang telah pun basi. Ya bagi aku yang dah muak mengingati setiap bait kata yang pernah aku taipkan. Mungkin bagi korang yang tak taw dianggap cita baru kan? Maafkan aku, aku malas untuk bercerita semula. Sila rujuk entry lepas.

Jujur ku katakan hariku sunyi tanpa ia menghiasi hariku. Dia terindah dalam hidup. Okay dia telah menceriakan hari aku. Agak janggal tanpa kata-kata pembuka hari, penutup hari. Aku harus biasakan diri dengan semua ini. Jangan 'flashback' perkara yang merubah keadaan. Bosan terpaksa bersedih. Tak cerdik wehh aku buat macam tu. Aku berlagak macam budak-budak tak matang. Wake up call !

Peeps,

Aku perlukan masa untuk bangun semula. Okay aku perlukan semangat dan sumber kekuatan untuk menutup kekurangan yang aku sendiri ciptakan. Aku hanya baik-baik di sini untuk melalui hari yang semakin suram. Dan yang penting aku semakin kuat menghadapi dugaan yang allah berikan ini. Alhamdulillah Allah memilih aku untuk di duga kerana sesungguhnya Allah masih menyayangi aku. Aku bersyukur.

-tenang-tenang hati masih ada rahsia tersembunyi tapi tak semua orang taw-

No comments:

Post a Comment

..