Fellow Friends

Tuesday, December 6, 2011

Whatever ..

Assalamualaikum and hai peeps.

Blogger sekalian, korang chat ke tak? Kalau chat bagus lah. Okay aku? Takde la chat sangat, cam biasa asyik sakit kepala. Kenapa tak gi check? Such a lame. Jemu dah ngan soalan tuhh. BF aku pun selalu tanya n suruh gi check. Macam la aku nak pegi. memang tak la wehh. Okayy forget it. Aku dah melalut ni. Back to story.




Okay cerita kat atas ni tengah hot sekarang kan? Ramai orang cakap cerita ni meletup sangat n buat orang nangis. Kayy aku pun nak tengok gak la wehh. Macam best je. Ehh bukan la, memang best pun cerita dia. Cadangnya esok la baru aku nak gi tengok ngan adik aku. Maybe la. Tu pun kena mintak permission dulu. Kalau dapat gi tengok ok lah. Maybe g ngan dia. Dia tu sapa? Okayy stay tuned until tomorrow. Baru aku akan cita kat korang. Surprise ye.

Chill and smile always will make you look younger. Kayy bebehh (::

No comments:

Post a Comment

..