Fellow Friends

Friday, April 6, 2012

Lalalala ~.~

Assalamualaikum and hai peeps,

Rehat yang panjang sebelum jenguk blog ni kan ? I'm doing well. Hanya masa yang tak mengizinkan untuk jenguk blog buruk aku ni. Taw tak taw tak ?? I am counting days for my relationship with him been 1 year. Aku over ? Lalalala. *sorry terover jap. Yeah ! Happy ? Tersangatlahh, taktaw nak cakap macam mana lagi dah. Nak yang lebih sempurna, hensem, baik, caring untuk aku ? Tak perlu sebab dialah yang sempurna, dah cukup hensem (aku ja tak lawa, huhu), terlalu baik, caring sangatt buat aku. Takdak dia hidup aku cam kurang jaa. I'm serious right now.

dear peeps,

"do you wanna know, he mean the world for me, he can hurt me, he can make me smile, he's the poison, he's the cure, he's everything. I wanna own him for lifetime if I can. Insyaallah if we're meant together"

p/s : dear my jantunghati, kalau awak baca ni, saya nak awak taw, sekalipun saya marah awak hati saya tak penah berubah. Hanya awak yang saya sayang. I love only you hubby :)

No comments:

Post a Comment

..