Fellow Friends

Tuesday, November 29, 2011

Aku?? Tabah??

Assalamualaikum peeps,


heyy korang sihat ke tak? Harap-harap sihat la. Ada orang cakap aku ni tabah? Wahh wahh. Kembang setalam. Actually aku tak tabah wehh, aku parah je. Dengar tak aku cakap ni PARAH okay? Macam la senang sangat nak jadi tabah kan. Stalk wall orang pun da buat aku nangis bagai. Ni nak jadi tabah buat macam-macam? Err maaf la. Saket kot kalau aku berlatih jadi patung. Ala-ala patung cendana gitu. Boleh?

Next time bila aku dah besar sikit boleh kot aku belajar jadi matang tapi sekarang memang tak la. Tunggu la akal budak-budak aku ni hilang ye. Turn 9teen next year apa tak cukup besar ke? Takk. Aku nak jadi macam orang yang masih boleh tersenyum even sesuatu berlaku REAL depan mata dia. Dia boleh selamba macam takdak menda pun jadi. Wehh aku solute orang camtu. Kalau boleh aku pun nak jadi macam tu gak. Tak la orang meLABEL macam-macam kan? maksud aku kat sini bijak mengawal emosi even hati teramat saket. Tak kisah la macam mana cara pun. Ajar aku jadi camtu boleh?? Nak sangatt..

Aku bukan nak propa bagai la. Aku tak suka la. Jadi diri sendiri kan senang. Nak cari HOTT? Hoho. Tak pasal la. Kalau tahap ketabahan aku dah kuat tersangat. Aku boleh gak defend diri dari terluka ke apa. Aku tak cari popular. Apa yang ada pada semua tu kalau hati tersiksa? ZERO je kot. Entah la. Annoying gila kalau orang anggap aku ni berlagak tabah. Ditegaskan sekali lagi. Hati kecik aku ni terlampau banyak calar sampai aku tak larat nak kira. So aku nak jadi tabah sebab nak kurangkan calar balar tu. GET IT??

"A man who is a master of patience is master of everything else."
Quotes by George Savile

By The Way :: 28112011 ~ 7 months already past for me and HIM
for him :: ILOVEYOU my mushuk.

..