Fellow Friends

Friday, November 4, 2011

Kenali saya ^_^

Assalamualaikum semua,

Perlu ke auni menulis entri ni? Tersangatlah perlu sebenarnya. Taklah korang tertanya-tanya auni ni 'type of person' yang macam mana. Auni akan senaraikan auni jenis orang yang macam mana.

Mudah Mesra
Well itulah best thing yang boleh describe auni punya characters. Sekali orang tegur, auni akan ingat dan tak lupa untuk tegur orang tu semula. Maybe akan keep in touch dengan orang tu. Walaupun orang yang auni tak pernah kenal, tapi auni akan cuba sedaya-upaya layan dia macam kawan auni yang lain.

Upgrade Bahasa
Kalau dulu bila menulis, auni ikut sedap mulut je. Tapi sekarang time nak menulis auni akan terfikir, kalau aku tulis yang bukan-bukan mesti akan jatuhkan air muka aku. Bila thinking macam tu terjadi, auni akan cuba menulis sebaik yang mungkin. Tapi auni bukanlah sempurna sangat sampai tak buat silap. Belajar dari kesilapan lebih baik.

Gila Surfing Internet
Auni ni jenis kalau dah melekat depan lappy, tak akan berganjak untuk masa yang lama. Sedangkan bukan buat apa pun. Kiranya macam salah satu hobi jugalah. Dan bila dah duduk depan blog ni, ada sajalah benda nak dibuat. Itu pun masih lagi tak berpuas hati. Tukar sana sini tapi bila tengok sama je. Macam tak ada perubahan langsung.

Novel Crazer
Hobi no 1. Kalau dah baca novel even tengah surf internet pun boleh lupa. Kadang-kadang sampai orang lain panggil pun tak sedar. Yalah khusyuk sangat dengan content novel yang dibaca. Manalah nak dengar atau peduli pasal lain lagi. -sebenarnya kurang baik sebab tak peka bila orang lain bercakap dengan kita-

Sensitif
I am a sensitive person. Yes, auni seorang yang mudah marah, kadang-kadang bila ada benda yang tak kena. Bukanlah marah sampai tak ingat dunia dan orang lain. Just touching dan mood pun mulalah berubah. *sampai orang lain perasan* Kuat merajuk, that's me. Tapi kena pada tempat dan keadaan. Tak merajuk pasal hal yang kecil. Tak masuk dek akal nak buat macam tu.

Jadi itulah saya, pemilik blog ini. Tak kenal maka tak cinta. Don't judge book by its cover. Saya bukan seperti yang anda sangka.

Enjoy readings. Have a nice days ^_^

No comments:

Post a Comment

..