Fellow Friends

Saturday, November 19, 2011

Mencintamu Sampai Mati

Assalamualaikum peeps.
Hanyalah nukilan saya. Boleh baca. Nak copy? Dari you tube lah bukan sini ye.

Dalam sepi engkau datang
Beriku kekuatan untuk bertahan
Kau percaya aku ada
kau yang aku inginkan selamanya

Kau adalah hatiku
Kau belahan jiwaku
Seperti itu ku mencintaimu
sampai mati

Di hidupku
Yang tak sempurna
Kau adalah hal terindah
Yang ku punya

Kau adalah hatiku
Kau belahan jiwaku
Sperti itu ku mencintaimu
Sampai mati

p/s : untuk awaklah. Hishh awak yang tengah baca entri saya ni la *justkidding. Sebenarnya for my lover (: Hanyalah lirik lagu. Appreciate sikitlah. Boleh ke? Saya tak paksa. Apa yang saya rasa itulah saya tulis. Tak pasai nak copy walaupun terr'COPY' lagu. Ok la bukan copy paste dari bloggers lain kan?

Enjoy readings. Have a nice days peeps.

No comments:

Post a Comment

..