Fellow Friends

Saturday, November 19, 2011

Shooting by Me

Assalamualaikum peeps.

Petang kemarin (jumaat) tengah aku dan adik-adik dok sembang pastu boleh terkeluar idea untuk pi tangkap gambar dekat bendang (sawah) arwah tok kami. Idea gila dah datang camtu la jadinya. Guna camera SONY Cyber-shot 12.1 megapixels je. Camera murah tak la mahal macam DSLR. So gambar tak la menawan sangat kan. Boleh la sebab aku pun tak pro bab menangkap gambar ni. Saja suka-suka gatal tangan nak ambil gambar orang. Kat bawah ni ada sebahagiam gambar yang aku tangkap masa dekat bendang (sawah) arwah tok aku. Sorry aku bukan pro ye. Just for fun. Tak edit pun. ORI pic okayy !




Ni gambar angah dan adik (adik aku). Ntah apa-apa depa ni punya posing kan. Takpa aku hanyalah tukang ambil gambar bukan pengkritik kan.



Ni pulak gambar hari tengah mendung nak hujan dah. Mak dah bising tapi aku still dok menangkap gambar.
Bukan senang nak merapu kan. Masih lagi gambar kat bendang tok aku.


Ni gambar adik aku. Follow her here Anyss afanyss


 Suasana padi yang menghijau.


 Ni still lagi adik aku.


 Okay ni gambar sawah dari pandang jauh. Boleh tengok sampai hujung sana.


Ni gambar masa aku duduk atas jalan. mencelah je aku ambil gambar ni. Entah ok ke tak, tak taw la.


Ni gambar di sebelah sana (kena lintas parit) opposite bendang arwah tok aku tu la.


Ni gambar celah-celah pokok kelapa yang ada dekat sebelah bendang tok aku. Lokasi masih sama. Cuma berubah tempat sikit.


Okay itu sahaja gambar yang ada untuk aku kongsikan dengan korang semua. Maaflah kalau aku ni tak pandai nak adjust tempat bagi lighting cantik ke apa. Seperti yang aku cakap tadi hanyalah suka-suka dan masih belajar nak tangkap gambar dari site yang cantik. Yang buruk dari aku yang masih belajar ni. Yang baik dari Allah.

Terima kasih membaca. Semoga hari anda indah ^^

No comments:

Post a Comment

..